Obchodné podmienky

Dodacie podmienky pre Naše parochne.

1. Miestom dodania Tovar je Name uvedená kupujúcim v objednávke zbozi (D ak nie je uvedené v poznámke inak). Zásielky sú odosielané prostredníctvom Slovenskej pošty alebo jemožné si vyzdvihnúť osobne. Obálka prospekt a v nej obsiahnutá parochňa je dostatočne malá (veľkosť A4) a doručenie je jako u listu 1 až 2 pracovne dni po odoslaní.


2. Neni je v popise pri výrobku uvedené inak, je všetke zbozi expedovaný max. do 14 pracovných dnu po obdržaní objednávky (pri platbe vopred max. do 10 pracovnych dni od obdržania platby).


3. Ku každej dodávke zbozi vynechané: tajný priložený daňový doklad ktorý slúži súčasne edited dodací a záručný list, doklad Alebo vynechané: tajný tento zaslaný emailom n príslušnú emailovú adresu (z objednávkového Formuláre zbozi).

4. Pri předplatbě na ucet je poštovné balné len 3 eura.  U dobierky potom 5 euro.

5. Osobný odber len po predchádzajúcej telefonickej dohode!

Výmena tovaru:

V prípade potreby (napr. nevhodná veľkosť, farba, atď.), Vám nepoužitý a nepoškodený tovar, po predchádzajúcom dohovore radi vymeníme. Použitý tovar Vám vrátiť nemôžeme, pretože parochne sú tovar intímnej povahy a nikomu by nebolo príjemné, keby si nasadil parochňu po niekom inom. Tovar nám zašlite ako doporučený balík na našu adresu, a to vrátane kópie daňového dokladu. Ak bude tovar bez zjavných známok opotrebenia alebo poškodenia, obratom Vám zašleme novo požadovanú veľkosť či farbu. Náklady na poštovné, spojené s výmenou tovaru, hradí zákazník. Pokiaľ sa bude jednať o vrátenie výrobku, výrobok nesmie javiť známky opotrebenia, nieto ešte poškodenia a musí byť v originálnom obale. Náklady na poštovné, spojené s vrátením výrobku hradí zákazník.

Možnosti platby a doručenia

Platba bankovým prevodom:

Pokiaľ si zvolíte tento spôsob platby môžete Vašu platbu za tovar poukázať na náš účet 3 spôsobmi.

1. bankovým prevodom z Vášho účtu (internetbanking, GSM banking)

2. zložením peňazí v hotovosti na ktorejkoľvek pobočke našej banky priamo na náš účet

3. odoslaním finančnej čiastky poštovou poukážkou typu A z ktorejkoľvek pošty v SR


Bankové spojenie:

číslo účtu: 1730081003/0800 Medzinárodný formát čísla účtu je zaslaný po objednávke zo zahraničia e-mailom zákazníkovi spolu s čiastkou poštovného podľa platných taríf Slovenskej pošty. Variabilný symbol je zhodné s ID Vašej objednávky, ktoré obdržíte v potvrdzovacom emailu. Zaplatené tovar Vám bude pripravený a obratom po obdržaní platby na náš účet bude odoslaný.

Dobierkou:

Tovar zaplatíte doručovacej službe pri prevzatí objednávky.


V hotovosti, osobný odber:

V tomto prípade zaplatíte v hotovosti pri prevzatí tovaru.

Pravidlá obchodu

1. Všetky objednávky sú považované za záväzné. Zákazník odoslaním objednávky potvrdzuje, že súhlasí s pravidlami obchodu, s možnosťami platby, dodacími podmienkami, reklamačným poriadkom a zoznámil sa s ustanovením o ochrane osobných údajov.

2. Žiadame Vás, aby ste vo svojom záujme uvádzali presné a pravdivé údaje do objednávkového formulára. Každá objednávka je po odoslaní potvrdená e-mailovou správou v ktorej máte poslednú možnosť skontrolovať správnosť vyplnených údajov. Pokiaľ je v objednávke z nejakého dôvodu chyba, neodkladne nás kontaktujte.

3. Pokiaľ dôjde medzi vybavením a odoslaním objednávky ku zmene cien, platia vždy ceny uvedené v už uskutočnenej objednávke.

4. Predajca si vyhradzuje právo zákazníka telefonicky kontaktovať pre overenie alebo upresnenie objednávky, pokiaľ napr ide o vyššiu hodnotu objednávky, nejaké chýbajúce či nepresné údaje atp.

Ochrana osobných údajov

Aby sme Vám mohli ponúknuť naše služby, potrebujeme poznať niektoré Vaše osobné dáta. Rešpektujeme Vaše súkromie, a tak sa snažíme množstvo týchto údajov minimalizovať na tie najnutnejšie a údaje chránime pred zneužitím. Naša práca s osobnými údajmi plne podlieha zákonným normám, najmä zákonu o ochrane osobných údajov.
Osobné údaje.

Od Vás ako od zákazníka fyzickej osoby musíme pri nákupe požadovať tieto údaje: meno a priezvisko, úplnú poštovú adresu, telefonické spojenie, e-mailovú adresu. Tieto údaje sú potrebné k Vašej identifikácii, ku komunikácii s Vami, k realizácii predaja tovaru a zaúčtovanie Vašej platby za tovar. Ak nakupujete ako firma potrebujeme naviac adresu sídla firmy, IČO a DIČ.
Údaje o Vašej činnosti.

Údaje o Vašich nákupoch, reklamáciách a ďalších Vašich činnostiach v našom internetovom obchode majú tiež dôverný charakter a podliehajú rovnakým bezpečnostným pravidlám ako práca s osobnými údajmi.
Zhrnutie.

Všetky dáta, ktoré o Vás a Vašich nákupoch získame, chránime pred zneužitím, nikomu inému neposkytujeme (okrem spoločností zaisťujúce špedičné služby alebo platobný styk, ktoré obdržia nevyhnutné minimum informácií o zákazníkovi, potrebné pre bezproblémové vybavenie konkrétnej objednávky) a slúžia len ku kvalitnému poskytovaniu našich služieb. Vyhradzujeme si právo využiť Vaše údaje k zasielaniu informácií o zľavách, novinkách a ďalších marketingových aktivitách. V každom takto zaslanom e-mailu je návod, ako nám jednoducho zdeliť že si toto neprajete a takéto používanie nám zakázať. Rovnako máte právo kedykoľvek nám písomne ​​oznámiť akékoľvek zmeny, doplnenie, žiadosť o zlikvidovanie všetkých Vašich osobných údajov, ktoré ste nám predtým poskytli.
Váš súhlas.

Používaním nášho internetového obchodu súhlasíte so zhromažďovaním a používaním osobných údajov v uvedenej miere a súhlasíte s vyššie uvedenými pravidlami.

Reklamačný poriadok

Prípadné reklamácie vybavíme v súlade platnými právnymi predpismi (Občiansky zákonník pre fyzické osoby, Obchodný zákonník pre právnické osoby).
Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri výrobku uvedené inak.

Nárok na uplatnenie záruky môže zaniknúť, ak:

1. Výrobok bol poškodený pri preprave (Zjavné poškodenie tovaru alebo jeho obalu je treba ihneď riešiť s dopravcom. Zákazník nie je povinný takýto tovar od dopravcu prevziať a musí o zistenom poškodení neodkladne informovať predajcu).
2. Výrobok bol poškodený neodbornou inštaláciou alebo zachádzaním a obsluhou vykonávanou v rozpore s užívateľskou príručkou (pokiaľ u výrobku existuje).
3. Výrobok bol používaný v podmienkach, ktoré nezodpovedali parametrom a požiadavkám uvedeným v dokumentácii (pokiaľ u výrobku existuje).
4. Výrobok bol poškodený pôsobením živlov.
5. Výrobok bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii (pokiaľ u výrobku existuje).
6. Výrobok bol poškodený v dôsledku zapojenia do siete, ktorá nezodpovedá príslušnej STN.

Postup pri reklamácii:

1. Informujte nás o reklamácii telefonicky alebo e-mailom a vyčkajte, až Vám oznámime našu doručovaciu adresu.
2. Tovar zašlite ako doporučený balík na našu adresu.
3. Do zásielky uveďte dôvod reklamácie a priložte kópiu daňového dokladu.

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej vzniku.
Copyright - parochňa / www.parochna.eu